יומן הוא אלמנט הכרחי בסידור מטלות, מה גם שהוא מסייע לך לזכור פגישות, ולא לפספס שום דבר חשוב. שיתוף יומן עם העובדים וניהול יומן מסונכרן עם צוות העובדים שלכם מאפשר סדר בלוחות זמנים צפופים. בנוסף, הוא גם יעיל כלכלית כי הוא מפחית את המשימות שנופלות בין הכיסאות, או פגישות חשובות שמתפספסות. חשוב להימנע מחפיפה בין פגישות, כך שהעובדים תמיד מעודכנים במשימות ואירועים חשובים. לא כל העובדים חייבים להיות חשופים לכל העדכונים, אתם מנהלים את זה עפ"י גישות שונות, בהתאם לרצונכם עבור אותו עובד, עם הרשאות פרטניות למשתמשים רלוונטים לפי העדפתכם.